tisdag 23 mars 2010

Vad jag skall göra

Vad jag har gjort.
Jag åkte ut med buller och bång från mitt boende, jag blev kränkt hotad m.m.

De första jag gjorde var att blockera alla telefon nummer och för mig alla kända mailadreser, nästa steg jag gjorde var att begära från en myndighet jag inte gillar om handräkning (KFM) för att hämta mina saker.
men innan jag kan göra detta måste det bli ett domslut att jag har rätt att hämta mina ägodelar, jag väntar på besked om detta just nu.
Det kanske bör påpekas att jag har uppfyllt allt som står i hyres kontraktet och jag har betalat än så länge till Mars månad ut juridisk, och enligt kontraktet har jag en viss uppsägningstid så i praktiken om jag betalar en månad till så bor jag en månad till (KFM ville se kontraktet och påpekade just det), men jag vet inte om mina saker är kvar och det skulle inte förvåna mig om att de ägodelar som är mig kärt är borta eller trasiga .
Jag är verkligen en Loser

Inga kommentarer: